czwartek, 16 maja 2019

W niebieskoskościach....


***
Skrzynka 
miała być w ulubionym kolorze
czyli niebieskim...
no bo ciocia jak zrobiłaś 
jednemu to i reszta by chciała...
i w co ja się wpakowałam
z tym swoim pomysłem
na bycie super ciocią.?.. :)

Wpasowałam sie w wyzwanie 
na blogu Mixed Media Warriors
Skrapek pl
& Creative Artiste




W środku miniaturowe skrzypce
ze względu na zainteresowania ...













and for a Creative Artiste challenge


Creative Artiste's #49th Challenge.



***

8 komentarzy:

  1. Wow, dzieje się : ) TEŻ CHCE TAKĄ CIOCIE :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja kocham niebieskości, zwłaszcza w tak pięknym wydaniu :-) Witam w klubie super cioć :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow what an amazing piece you have created here. So many fabulous elements added. The attention to detail is brilliant. Love the blue tones. Thanks so much for sharing this beautiful box with us this month.
    [Ina]Designer for Creative Artiste Mixed Media Challenges

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy wpis
    Dzięki, będę odwiedzać:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna praca. Wielki talent. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna praca, a te skrzypeczki takie urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Skrzynia przepiękna! Ale skrzypeczki mi się najbardziej podobają :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakochałam się <3 przepiękna, magiczna wręcz skrzyneczka :)Idelana na tajemnicze skarby ^^ i skrzypeczki też śliczne :)

    OdpowiedzUsuń